Zkušešnosti s Auto Jeremiášova

Vše co se týká techniky, zapojení, ND
Odpovědět
kacko
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 09. bře 2017 9:19:14

Zkušešnosti s Auto Jeremiášova

Příspěvek od kacko »

Zdravím, není tu někdo komu dluží peníze AUTO JEREMIÁŠOVA?
JEDEN VELKÝ PODVOD. STAČÍ NAVŠTIVIT OR.

Na mazadaclub.cz jsem dostal banán :-( Proč?

Mazda vyrobila stovky motorů s výrobní, konstrukční vadou. Tak co s nimi? Nacpala je do Mazdy 6 a CX-5 a prodala je za akční cenu a čeká co se bude dít. Někdo to pozná a někdo ne. Když to ale někdo pozná a nedá se jenom tak lehce odradit, tak mu nabídnou, že to auto od něj odkoupí (cca za 50%) a nabídnou mu nové za ,,výhodnou cenu" s doplatkem. Tu nabídku jsem dostal taky. Jednou z podmínek ale je, že toto nové auto bude ještě 2 roky ve vlastnictví prodejce. (Proč asi?) Znám konkrétní případ. A co s tím starým autem? To naleští, navodí a za ,,výhodnou cenu" se pravděpodobně prodá. Nový majitel, minimální půl roku nic nepozná, když mu do toho nalijí před prodejem nový olej. U mého auta byla provedena výměna oleje 3x!!! Pokaždé v jinem autorizovaném servise. B.E.K. Ústí, Mazda Zeman, Auto Jeremiášova) a ještě měli tu drzost, že si to nechali zaplatit (odmítli mi vydat auto bez zaplacení, přitom bylo jasné, že došlo u auta v záruce, k znehodnocení oleje, jak je napsáno v protokolu. Na dotaz proč dochází k znehodnocení oleje jsem slyšel napapouškované výmluvy: blbě jezdím, jezdím krátké trasy, tento stav je normální, jedná se o vypalovaní filtru......... Jako přes kopírak, lepe řečeno autorizované servisy dostali noty, manual co mají vykládat nespokojeným klientům.
3x mě tahala odtahová služba. Nebýt toho, že když auto mělo najeto 15.000km nebylo ani rok staré, Mazda udělala svolávačku na kontrolu brzd. A co udělali? Vyměnili olej!!! Kdyby ho nevyměnili tak jsem byl odtažen 4x!!! To jenom potvrzuje, že o závadě věděli a že se pravděpodobně jedná o organizovaný podvod!!!
Takže žádná šikana, jenom snadnější způsob jak se domoci svých práv.
Na reklamaci nereaguji. Na odstoupení od smlouvy taky ne. Tak jsem podal žalobu.
A kdyby tady ještě někdo nechápal o ca mi jde, tak je to popsáno v níže přiloženém odkazu, kterého nejsem autorem. Přesně to se mi stalo 3x!!!
http://www.poradnaveritele.cz/news/mazd ... a-v-oleji/

Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova = bílý kůň

Stačí se podívat do OR a porovnat s AD Centrum Plzeň
Majitel nejasný. Jednatelem tatáž osoba.

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$ ... trum+plzeň
 
vozidlo Mazda 6, r.v. 2014 (2.2 D, 150 koní, SDN A/T), Attraction Navi

Dobrý den. Obdržel jsem od vás (Auto Jeremiášova) děkovnou sms za využívání vašich služeb. Bohužel musím konstatovat ze s vašimi službami jsem hrubě nespokojen. 3x me vezla odtahová služba do servisu i když je auto v záruce. Za nehoráznou drzost považuji to ze jste si nechali zaplatit výměnu oleje a v předávacím protokolu je napsán důvod výměny - znehodnocení oleje!!! JIŽ POTŘETÍ!!! Vlastně 4x. Poprvé jste to maskovali svolá vačkou kvůli brzdám a vyměnili jste olej. Nové auto mělo najeto 15.000km!!! Auto je v záruce. A to mate ještě tu drzost ze mi pošlete nabídku na prodloužení záruky o dva roky za 9.800,-Kč. Proč bych to dělal? To si pan Valocky (žoldák Mazdy) mysli ze jsem deb*l? A on je hlava pomazaná ?

Žaloba je podána. Mate-li někdo stejný problém s motory 2,2D Mazda6 a CX-5 neváhejte mě kontaktovat.

Tak to je on. Pan ředitel Mazdy ČR a SR a hlásá tyto bludy, Pro majitele dieselů tady mám poslední dozvuky maléru zadírajících se vaček a následného ničení turba a vývěvy pilinami. Takže, v posledním čísle SM v rámci článku o nové CX 5 se pan Vaculík zmínil o nerudné reakci šéfa dovozce Alexeje Kiriakovského:prý je to stará záležitost...nikdo nic neplatil...o všechny se postarali i po záruce Takže všichni, kdo máte dojem, že s vámi Mazda vydrbala, máte možnost napsat tomu pánovi svoje dojmy (třeba s kopií do Světa motorů). https://www.auto.cz/leditel-mazdy-sr-sr ... tazy-77183 Pane řediteli, jak jste se semnou vyrovnali? Vše jsem si musel zaplatit. Dokonce, když se mi to stalo poprvé, když jsem jel do Německa a skončil jsem v Ústí v autorizovaném servise B.E.K., tak jste mě nutili abych si v Ústí nechal udělat garančku. Kdybych Vám na skočil, tak jste udělali garančku, vyměnili olej a já to vše zaplatil. Do garanční knížky by jste napsali, provedená garanční prohlídka + výměna oleje. Na to jsem nepřistoupil a trval na tom , aby závada na vozidle byla odstraněna. Ta odstraněna nebyla. Byla provedena výměna oleje s tím, že na Váš pokyn to servis odmítl zapsat do garanční knížky. Nechal jsem to dopsat technikem rukou na fakturu! Olej jsem si musel zaplatit, protože servis mi odmítal vydat auto bez zaplacení oleje. To handrkování se servisem trvalo cca 10 dní. 10 dní jsem měl půjčené náhradní auto. Dle smlouvy s asistenční službou mi mělo být opravené auto dopraveno do místa bydliště. Nebylo! Musel jsem si pro auto dojet na vlastní náklady. Mám na to svědka, který byl semnou vyzvednout auto + popsanou fakturu. To vše se mi stalo 3x! Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova. Úplně stejný problém. Znehodnocení oleje. Mám na to opět doklad vystavený servisem. Olej jsem si musel zaplatit. Navíc pan ředitel servisu Valocký mi vyhrožoval, že když podám žalobu, že mě to bude bolet. Mám na to svědka, pan Valocký to jistě nepopře, nebyl jsem u toho jednání sám, ale vzal jsem si sebou svědka, který byl přítomen a tiše mlčel a vše poslouchal.... Závěrem, auto opravené není a žalobu ladím. Problém s naftou v oleji nemá jenom CX-5 ale taky Mazda 6, která má úplně stejný motor.

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

Odpovědět